x
x

Pomoc / FAQ

Jak założyć konto klienta?

Przejdź do zakładki „Rejestracja” na górze strony. Wypełnij wszystkie pola oznaczone *. Wybierz hasło i potwierdź wprowadzone dane. Przy późniejszym logowaniu na swoim koncie klienta Hirmer Duże Rozmiary będziesz proszony o podanie swojego adresu e-mail i hasła.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Sprawdź, czy adres e-mail, nazwa użytkownika i hasło są poprawne. Podczas wpisywania hasła pamiętaj o pisowni wielką i małą literą oraz o ewentualnych spacjach. Możesz też skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła” i otrzymać link do zmiany hasła. Sprawdź, czy otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem (sprawdź ewentualnie również folder spamów) i czy kliknąłeś w link potwierdzający. Twoje konto jest aktywowane dopiero po potwierdzeniu rejestracji kliknięciem w ten link. W razie dalszych pytań skontaktuj się z działem obsługi klienta.

W jaki sposób mogę sprawdzić i zmienić swoje dane?

Zaloguj się w zakładce na górze strony „Moje konto”. Tam znajdziesz informacje o swoich zamówieniach i możesz sprawdzić oraz zmienić swoje dane.

Czy jest możliwa dostawa zamówienia również na inny adres?

W trakcie uzupełniania danych wybierz „Inny adres dostawy” zamiast „Taki jak adres rachunku”. Dostarczymy zamówienie pod wskazany tutaj adres.

Czy mogę otrzymać kilka zamówień w jednej przesyłce?

Obecnie wysyłka kilku zamówień w jednej przesyłce jest niestety niemożliwa.

Co, jeśli moje zamówienie zawiera produkty o różnych terminach dostawy?

Wybierz jako rodzaj dostawy „Dostawa częściowa”. Dostępne od razu artykuły dostarczymy niezwłocznie, a te z dłuższym czasem dostawy w kolejnej przesyłce. Jeżeli nie wybierzesz tej opcji, wyślemy wszystkie artykuły razem, gdy tylko będą dostępne.

Co oznacza LT, XLT 2XT, 3XT?

Rozmiar „tall” (zwany też „rozmiarem szczupłym” lub „rozmiarem wysokim”) to specjalny rozmiar odzieży dla bardzo wysokich mężczyzn. Często rozmiar ten jest oznaczany literą L (long) lub T (tall), np. 42L lub XLT. Rozmiary wysokie odpowiadają rozmiarom L do 3XL, są jednak znacznie dłuższe (tułów ok. 5-10 cm dłuższy, rękawy 3-5 cm dłuższe). Również pod adresem znajdziesz tabele z różnymi rozmiarami.

Dlaczego w wyszukiwarce rozmiarów nie znajduję odpowiedniego dla mnie rozmiaru?

Dla ułatwienia dobrania właściwego rozmiaru w przypadku każdego produktu przy wyborze rozmiaru zamieszczony jest link do tabeli rozmiarów „Wybierz odpowiedni rozmiar”.

Również pod adresem znajdziesz tabele z różnymi rozmiarami. Na podstawie tych wartości możesz określić swój własny rozmiar. W tym celu porównaj swoje wymiary lub sprawdź rozmiar z metki swojej odzieży. Możesz też kliknąć w objaśnienie, które pomoże Ci w pomiarach lub zwrócić się bezpośrednio do naszego zespołu obsługi klienta.
Albo skorzystaj z naszej „Wyszukiwarki rozmiarów” w zakładce „SERWIS” na dole strony.

Jak zrealizować kod rabatowy?

W pierwszym kroku w „Koszyku” wpisz swój kod rabatowy w polu „Kod rabatowy” i kliknij „Zrealizuj”. Kwota rabatu zostanie uwzględniona w kwocie całkowitej koszyka. Kod rabatowy udzielony przez sklep stacjonarny w formie drukowanego bonu upominkowego znajduje się pod kwotą rabatu.

Jakie metody płatności są dostępne?

W sklepie internetowym dostępne są następujące metody płatności:
karta kredytowa (Visa, Master Card i American Express)
polecenie zapłaty (Niemcy)
przelew w systemie płatności Sofort (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
PayPal
Billpay (Niemcy)
za pobraniem (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Czechy)
Przelewy24 (Polska)
Więcej informacji na temat poszczególnych metod płatności można znaleźć tutaj.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy po odesłaniu towaru?

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu tygodnia od wpłynięcia przesyłki zwrotnej.
WSZYSTKIE KRAJE
Karta kredytowa
Kwota zostanie zwrócona na obciążone przez nas konto karty kredytowej.
PayPal
Kwota zostanie zwrócona w ciągu jednego dnia roboczego na Twoje konto PayPal. 

NIEMCY, AUSTRIA, SZWAJCARIA
Przelew w systemie płatności Sofort
Kwota zostanie zwrócona na konto bankowe, z którego dokonano płatności. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.
Za pobraniem
Podaj wszystkie wymagane dane rachunku bankowego w formularzu zwrotu. Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.
Karty podarunkowe
Kwota zostanie zwrócona na Twoją kartę podarunkową.  

NIEMCY
Zakup na fakturę
W przypadku zwrotu kwota faktury zostanie zredukowana o wartość odesłanego artykułu. Opłać tylko te artykuły, które zachowasz.
W przypadku już opłaconego towaru odpowiednia kwota zostanie zwrócona najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od wpłynięcia zwrotu.
Płatność z góry
Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.
Polecenie zapłaty Sepa
Kwota zostanie zwrócona na konto bankowe, z którego dokonano płatności. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.

POLSKA
Za pobraniem
Podaj wszystkie wymagane dane rachunku bankowego w formularzu zwrotu. Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.
Przelewy24
Kwota zostanie zwrócona na konto bankowe, z którego dokonano płatności. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.

CZECHY
Za pobraniem
Podaj wszystkie wymagane dane rachunku bankowego w formularzu zwrotu. Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. Zaksięgowanie kwoty na Twoim koncie może trwać do 5 dni roboczych.

Czy otrzymam zwrot podatku VAT, jeżeli towar jest wysyłany poza granice Niemiec?

W przypadku zamówień wysyłanych do krajów spoza UE nie naliczamy niemieckiego podatku VAT. W podsumowaniu zamówienia wszystkie ceny artykułów są wyświetlane netto (bez podatku VAT). Zwróć uwagę na to, że: Obowiązują przepisy importowe danego kraju.

W przypadku dostawy artykułów o wartości przekraczającej 1000,- € do Szwajcarii musimy przestrzegać specjalnych formalności celnych, dlatego wysyłamy towar 1 do 2 dni później. Dostawy do krajów spoza UE są objęte dodatkowymi cłami, podatkami i opłatami. Więcej informacji na temat opłat celnych można znaleźć na przykład pod adresem
http://ec.europa.eu/taxation_customs/index_de.htm
a na temat importowego podatku VAT pod adresem
http://www.zoll.de/DE/Fachthemen/Zoelle/Zolltarif/zolltarif_node.html
z kolei informacje dotyczące Szwajcarii pod adresem
http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do

Czy mogę wyznaczyć termin wysyłki?

Podaj w dostawie/płatności preferowany termin wysyłki. W tym terminie wyślemy zamówienie. Czas wysyłki można sprawdzić w naszych tabelach wysyłki.

Gdzie jest moja przesyłka?

Złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym i chcesz znać na bieżąco jego status? W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce „Moje konto”.

Gdy tylko wyślemy zamówienie, otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysyłki towaru. Przesyłkę możesz śledzić po kliknięciu w link zamieszczony w e-mailu i bezpośrednio w danej firmie przewozowej.

Jak długo muszę czekać na doręczenie przesyłki?

Zamówiony towar wysyłamy najszybciej jak to możliwe na adres dostawy wskazany w zamówieniu. W Niemczech i Austrii dostawa następuje za pośrednictwem DHL i DPD, w Szwajcarii przez DHL, a do innych krajów przez DHL/UPS.
Wysyłka do Niemiec
Towar wysyłany do Niemiec dostarczany jest za pośrednictwem DHL/DPD w ciągu 1-3 dni roboczych.
Wysyłka do Austrii
Towar wysyłany do Austrii dostarczany jest za pośrednictwem DHL/DPD w ciągu 3 dni roboczych.
Wysyłka do Szwajcarii
Towar wysyłany do Szwajcarii dostarczany jest za pośrednictwem DHL w ciągu 2-6 dni roboczych.
Wysyłka do Polski
Towar wysyłany do Polski dostarczany jest za pośrednictwem UPS w ciągu 4-7 dni roboczych.
Wysyłka do Czech
Towar wysyłany do Czech dostarczany jest za pośrednictwem UPS w ciągu 2-5 dni roboczych.
Wysyłka do innych krajów.

Czy mogę szybciej otrzymać zamówiony towar? Czy oferujecie wysyłki ekspresowe?

Na terenie Niemiec można wybrać rodzaj wysyłki „Dostawa ekspresowa”. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 13:00 towar otrzymasz następnego dnia roboczego.

Gdzie mogę zmienić adres dostawy?

W zakładce „Zarządzaj adresami” w swoim koncie klienta możesz edytować lub zmieniać swoje adresy dostawy i rachunku. Zaloguj się, aby dokonać zmian.

Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

W przypadku już realizowanych zamówień nie można niestety zmienić adresu dostawy.

Jak można dokonać zwrotu?

Jeżeli nie odpowiada ci artykuł zakupiony w sklepie internetowym Hirmer Duże Rozmiary, możesz go zwrócić w ciągu dwóch tygodni bez podawania przyczyn. Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://www.hirmer-duze-rozmiary-pl/zwrot-towaru/

Nie otrzymałem naklejki zwrotnej. W jaki sposób mogę odesłać towar?

Nową naklejkę zwrotną możesz wygenerować i wydrukować bezpośrednio w swoim koncie klienta. Jeżeli nie jest to możliwe, zwróć się bezpośrednio do naszego działu obsługi klienta, a my niezwłocznie prześlemy Ci nową naklejkę zwrotną do bezpłatnej wysyłki towaru.

Czy mogę wymienić towar?

Obecnie wymiana artykułów jest niestety niemożliwa. Jeżeli artykuł jest dostępny w sklepie internetowym w wybranym kolorze i rozmiarze, prosimy o złożenie nowego zamówienia. Pierwsze zamówienie (lub poszczególne artykuły z zamówienia) można odesłać w ciągu dwóch tygodni. Kwotę zakup zwrócimy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

Co zrobić, jeśli zamówione artykuły mi się nie podobają lub nie pasują?

Zwroty w Niemczech, Austrii, Szwajcarii

Jeżeli zamówione w sklepie internetowym artykuły Ci się nie podobają lub nie pasują, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty dostawy w jednym z naszych sklepów stacjonarnych przy kasie (za okazaniem dowodu zakupu) lub odsyłając do nas bezpłatnie.
Więcej informacji jest dostępnych tutaj:
https://www.hirmer-duze-rozmiary-pl/zwrot-towaru/

Zwroty w innych krajach

Jeżeli zamówione w sklepie internetowym artykuły nie podobają Ci się lub nie pasują, możesz je odesłać do nas bezpłatne w ciągu 14 dni roboczych od daty dostawy.
Więcej informacji jest dostępnych tutaj:
https://www.hirmer-duze-rozmiary-pl/zwrot-towaru/

Gdzie jest najbliższy sklep stacjonarny?

Hirmer Duże Rozmiary oferuje atrakcyjny asortyment w wielu rozmiarach oraz indywidualne doradztwo w licznych sklepach stacjonarnych w Niemczech i Austrii.

NIEMCY

Sklepy stacjonarne Hirmer Duże Rozmiary można znaleźć w następujących miastach: Berlin, Brema, Drezno, Frankfurt, Hamburg, Hanower, Karlsruhe, Kolonia, Lipsk, Mannheim, Monachium, Münster, Norymberga i Stuttgart.

AUSTRIA
Wiedeń

Poniżej znajdziesz listę sklepów stacjonarnych HIRMER DUŻE ROZMIARY. Kliknij w dane miasto, aby przejść bezpośrednio do strony internetowej danego sklepu.